Tiunggurls.blogspot.com

Tiunggurls.blogspot.com

Friday, July 22, 2011

Macam tak caya la Timahhh oii....PART 2

As-salam
hari menemankan acha g Interview....awal pagi dah keluar...interview jam 2 pm..orang paling xcited semangat nak g interview haaa sapa lagi..saya la insan tu..hey helloooo ko x disuruh keja kat semananjung nie tau..so buat2la x tahu pasal benda nie..kang mak aku hantar agen penculikan,culik aku surh balik sabah..ko nak x miss cheche???x naaaakkkkkkk!.......

semangat nak g Interview..

tuuu dia Resume cik cehcep@acha...dengan duit tambang teksi

maps from google...

asyik makan ja acha nie......hahahaha

seblom interview tu..kita makan jommm...old town mariiii..

saya punya...pepsi lemon..lemon pepsi...arghhh apa2 laa...

lemon entah apa nama dia...lupa nak tanya kat acha..minum apa..

ustaz cakap kalau nak cari isteri. bercahaya..ngeee

mee kari old town...niat dhati nak makan nasi lemak ot..tapi sodap la pulak mee kari nie..

acha kat dalam bilik tu..tengah interview..saya kat kerusi sebelah tu tengah interdow (tidow)


 pas saja interview..naik bas g kl central...dalam nak balik tu ada pulak orang nak main gores & memang..kami bertuah gores2,menang berul2...tapi sorry yer cik amoi & abang amoi..kami x caya...ini semua tipuuu sajaaaa....drong nie saja bagi memang kot,besa la menipu kan...pas tu banyak tanya pulakkk...naaaa ambek engkow,salah orang laaa korang nak tipu...last2 nya,saya & acha yang dah macam drong nie..tanya ini itu..sampai abang apek nie dah menyampah kot...

dia x nak muka kena cam masuk dalam blog MC

aiyooooo apa lu ambek2 gambar....saya bukan along ma..saya cuma nak tolong maaa..bagi awak memang maa!
 dekat sejam kot saya & acha tanya2 bebudak 2 orang nie....haaa tu la,salah orang la korang nak tipu kami weh....pas tu sampai kat kl central..g masjid jamek pulak...nak membeli belah tudung2...


comeh nyaaa...makcik kat belakang tue..

babai!..

No comments:

Post a Comment