Tiunggurls.blogspot.com

Tiunggurls.blogspot.com

Saturday, October 22, 2011

Wanita-wanita Hebat abad ini!

As-salam,
yahhhhhhhhhh tu diaaaaaa,siapa kah mereka yang dimaksudkan???jeng jeng jeng....





Calon-calon wanita terhevat abad nie ialah..................ngeeeeeeeeeeeeee
Asriani anak cAsri

Syaz diana anak cZahari

Acha anak cZanal

bukti kehebatan mereka ialah naaaaaaaaaaaaaaaaaa ambek engko Jah!

....................................


.................................................





.........................................................




...............................................


...................................................







.................................................................











1 2 3 angkat!

sedaya upaya mengangkat motor!

kemain semangat kerjasama dorang nie!


sungguh Hebat wanita-wanita abad nie yer....kemain angkat motor...tu ler jangan pandang luar kurus keding lagi-lagi Asriani anak cAsri tu,nampak jer kurus macam papan tapi kemainnn kuat tauuu....angkat motor tu,kalau aku hurmmmm memang senang laaaaaa.....senang nak pengsan..muhahahaha....kejadian mengangkat motor nie apabila motor tersebut telah memparkingkan motornya secara berlagak,tuan motor ingat tempat parking tu bapak dia punya,sehingga la kereta nak parking pon dah tak boleh....parking tu besar lagi nak jugak parking ambek ruang parking sebelah (parking kereta nanik)....aishhh lempang kang bau tau!...


aku?aku???hurmmmm....dah tau mereka nie hebat aku dok keta ja la,tukang bagi sorak kan untuk dorang...sorak ketawa...muhahahaha....pas tu padan muka kena marah nanik,acha & diana sebab ambek gambar dorang.....keji!....aishhh dah bukan selalu kita nak jumpa dah beb!kang pas nie kompom korang windu kekejian & kekejaman aku tu kan....nguanguangua....


byeeeeeeeeeeeeeee :)















2 comments:

  1. HAHA. susah nak jumpa perempuan angkat motor. alah yang penting niat nak tolong. =)


    btw follow u. sama-sama kita sokong blog sabahan ! hehe.

    ReplyDelete