Tiunggurls.blogspot.com

Tiunggurls.blogspot.com

Sunday, December 4, 2011

kebusy an ku membawa padah lagi!....aiyakkkk manyak susah owh!..

as-salam.....
lagi dan lagi................kengkawan aku kata "padan muka!" muhehehehehe dorang memang jahat...jeles letttewww,sebab dorang kerja tak macam aku yang tak kerja nie,mengalahkan sibok macam orang kerja,agak-agaknya la kan,PM sibok macam aku tak?ngeeeeeeeeeee.....


aku bukan sibok pasal apa pun,sibok pasal perkhawinan akak sulung ku & kaum kerabat keluarga yang sibok nak kawen,orang lain kawen aku yang sibok kan???aunty aku kata "nanti tempias orang kawen kena kat aku" haaaaaaaaaaa tu yang aku suka tu...hikhikhik..kalau mak aku dengar nie,mau nya ditembak bertubi-tubi,kerja tak ada sibok gatai nak kawen....tapi tak apa kot sebab bila akak aku dah kawen nie,maybe mak aku dah tak kisah kot aku nak kawen,iyala KINI TIBA MASANYA....giliran aku pulak kan???huahuahuahuahua..........


gambar-gambar kawen akak aku yang banyak gilerrrr tu next time aku upload yer.....tak larat la nak upload semua tu,lagipun gambar cun melecun ada kat photography,lambat sangat nak baginya,just gambar dalam camera kesayangan ku sahaja daku upload...............

Majlis akak ku yang ribut kencang,2 budak kecik tu baru bangun,sebab tu sorang tak ada baju,sorang lagu muka tekuzuut.


gambar yang lain next time yer....sekeping luk untuk tatapan,hehehehehe....& next tiem cerita majlis akak ku yang sangat-sangat la ribut kencang like pic tu....k.nak cerita panjang lebar sekarang nie,kang tak terperasan pulak cecair kuning meleleh,khysuk bebeno menaip....huhuhuhuhu..ceq demam+selesama+batuk...pakej sekaligus dapat penyakit pas kebusy an...ini yang kudapat????huhuhuhu tak apa ada hikmah kot...saborrrr je lahhhh Timahhh oiiii...okeh bebeh next time ok...

byeeeeeeeeeeee.





byeeeee....

No comments:

Post a Comment