Tiunggurls.blogspot.com

Tiunggurls.blogspot.com

Sunday, June 10, 2012

Get Married!

Yooooo....Acalamualaikum.....hehehehehe..owh sangat Hepi sekarang sambil dengar lagu arwah Sudirman "aku seorang penganggur".kemainnn kan hepi walaupun penganggur....kejap ja pun hepi nya jap lagi sedih mengenangkan hidop akula seorang penganggur...

penganggur pun tak apa janji aku hepi sekarang sobab sobab nya sahabat aku dah khwin..yuuuuuuuu kemainnnnn orang yang khwin aku yang terover hepi....tapi tapi tapi sikit punya kecewa tak dapat pegi ke majlis perkhawinan dia owhhhhhhhhh....kenapa kenapa kenapa????

Padanlah kan muka aku....kemain lagi kawan aku jemput awal gilerrrr,haaaaaaa memory otak aku nie bukannya besar pun....maka al-kisahnya terlupa la nak pegi...my sahabat nie nama dia Evelyn Richard husband dia tak tau nama apa....nama panggilan sayang manja manja evelyn ialah Entut..hahahahaha klasik tak?muhahahahaha......evelyn panggil aku pun dengan nama yang sama entut,so dia entut aku entut adil dan saksama nama tu kan????aku kenal entut nie dari sekolah menengah,kitaorang pemain badminton sekolah dulu,bergu a.k.a berkumpulan 2 orang gituuuuu tapi sayang selalu kalah....selalunya pemain bergu nie sehati sejiwa sebab tu jadi berdua berkumpulan,kami memang sehati sejiwa tapi bila dalam gelanggang dalam-dalam sibok nak berlawan kemain bergadoh haaaa siapa yang marah-marah????tettttttt hahahahahaha,tapi sayangnya asal main bertanding ja mesti kalah,main kemain dah mengalahkan pemain Negara,harap suara kewanitaan ja kuat tapi biasalah bila orang smash kat kitaorg apa lagi klu tak menjeritttt "auwwwwwww" pas tu cover-cover buat tak tahu....sebab tu selalu kalah,bukan pasal bergadoh dalam gelanggang okeh...ngeeeeeeeeee..tapi pas main tu baik balik...nasib baik entut tak serik bergu dengan aku.....aku terrer tang badminton ja la tapi entut fuhhhhh semua sukan dia main,dan yang paling membanggakan aku dia pemain bola sepak wanita sekolah kami tauuuu haaaaaa....

Dijadikan cerita la kan,kami berdua menjadi rapat bertambah rapat bila dah masuk UNISEL,tak sangka kami berdua masuk U yang sama....jumpa kat Hospital nak buat Medical check up terjumpa dengan evelyn buat benda yang sama haaaaaaaaa apa lagi terussss bersama macam main bdaminton...

Kenangan paling tak akan dilupakan ialah bila berdua datang Semananjung nak sambung study punya pasal,tak tahu jalan,tak kenal orang dengan masih bersedih sebab berpisah dengan family tapi kami maintain bersama tak nak berpisah,sampai airport LCCT terus ambek Teksi terus sampai kat Unisel Shah alam tapi rupanya kitaorang salah tempat,bukan kat shah alam tapi kat batang berjuntai a.k.a bestari jaya kat kuala selangor.Orang disekeliling semua salah teka kat kami "eh student Indon???" hmmmm maybe slank kami sabahan orang semananjung ingat student Indon...dah la naik van sekali dengan Student dari Luar negara...pas tu student terakhir mendaftar pulak tu tapi yang bestnya student lain sambut Van tu kemainn meriah sebab nak tunjukan kemesraan la kan....terasa la sikit disambut macam orang khwin....hehehehehehe

Mendaftar sudah maka bermula la kehidupan kami diperantauan,terusssss Orentasi,bagasi tak kemas lagi dah kena jerit suruh pegi cafe,nak nangis & berplan dengan entut nak balik besok hahahahaha...tapi bila disebabkan ada entut aku kuatkan diri & sabarkan diri sampai la habis study dan akhirnya kami sama-sama menghabiskan study haaaaaaaaaaaa....tapi sayangnya,banyak sungguh guna ayat sayang kan????kami tak jumpa masa Konvo sebab sibok masing-masing menguruskan family,time entut khwin pun tak dapat jumpa....menyesal nya la aiiii..

layankan Gambo entut......



Gambar pre wedding,hero heroin drama korea.

klasik gilerr gambar nie.


cantik!

dekat Church dijabkabulkan.

kena dengar nasihat dulu sebelom khwin.

sarung cincin,suka lettew entut tu...

giliran entut sarungkan cincin pulak,serius gilerr diorang nie.

buka Veil.......taraaaaa dah jadi sumai isteri pun.

tahniah entut!now madem okeh...

suka entut...akhirnya dah jadi wife orang.

macam duk lepak kat kedai mamak ja kan???cayala.....

Beautiful women...alalalalala tomeh tomeh muka sebulat kami.

menyesal tak hadirkan diri...nampak sedap kek nie..

cepat dapat baby,kompom comel gilerrrr,pakaian tradisional Rungus.




Tahniah entut,doakan giliran aku pulak pas nie,baca blog aku dengan senyuman yer...heeeeeee...apa-apa pun rindu gilerrrr,hari dah balik Johor ekkk so tak tahu bila lagi dapat jumpa..aiyoooo sedih la pulok...huhuhuhu...
 

No comments:

Post a Comment