Tiunggurls.blogspot.com

Tiunggurls.blogspot.com

Friday, February 22, 2013

chaiyok chaiyok...

salam,
malam tadi nangis macam budak kecik,tak tau pasal apa la airmata tak henti-henti jatuh berderai,maybe airmata nie dah basi kat lubang mata kot,tu yang nak dibuang semuanya,after 2 jam nangis huhuhu huhuhu dan huhuhu,tetiba Hp aku berbunyi treeeeeettttt (bunyi Hp murah lagi tak canggih),eh my Sahabat Noura SMS,sangat magic bin ajaib a.k.a peliks kan?macam tau-tau ja aq bersedih.

Salena Gomey : "On chat Fb sekarang Geng"

Taylor chip : "alamak tak boleh la geng,napa??cepat ceta,full,koma-koma tak yah,sebabnya aku tak cukup   
                     kredit nie tapi apa-apa hal,rasa macam mau down la geng"

Salena Gomey : aku pun geng,balik la geng,kau ja kawan ku,jauh sudah jauh,dengan sapa la lagi aku nak 
                         meluah,balik laaaaaaaa"

panjang lebar laaaa SMS.....but aku tak dapat  nak reply sebab endada kredit,al-maklumla akaun bank tergendala seketika....

So,bila malam tadi tak tidow dengan tenangnya,maka hari ini aku menconteng kat blog nie khas ditujukan untuk si Salena Gomey a.k.a Nourafinie binti Ismail.....biar kita sama-sama gembira yer.
aku nak buat video,tapi geng muka tak ada market la....so,aku share la video dari kawan vlog aku nie.


layan nie geng.....aku tahu kau suka!



so,bak kata bf aku,"tak da sapa akan membantu kita berubah,hanya diri kita sahaja yang boleh berubah" ayat tak sama tapi maksud yang sama okeh!
If la kan geng,aku tak ok disini,disana maybe ok....so sama la dengan familyku bagi sampai hujung bulan march or april nie,tak ada apa yang berubah,next step and next level,with u...i know u understand what i means beb!



In sha Allah everything will be ok,kuatkan semangat,kerja ada tapi hati tak happy,berdoa denganNYA minta tenangkan hati,khawin awal duit tak ada???tak apa,biar lambat khawin janji pas khawin happy,syukurlah nak,dah ada bf & kerja?aku????In sha Allah,Allah swt ada dengan ku.....wahhhh ayat kemainnnn,kemainnn sebab akula sahabatmu Noura!nak tahu tak?kawan akan buat benda jahat kepada kawan tapi sahabat buat benda jahat bersama-sama pas tu ketawa sama-sama....iyala,kang kena sama-sama,kalau kawan biar dia seorang yang jahat kepada kawan dia then kena masing-masing...ce fikir!

baek la,kalau cakap dengan salena Gomey sampai besok pun tak habis!dan aku pula sampai besok pun tak habis sot!

aku ada dibelakang,depan,kiri dan kanan okeh!

No comments:

Post a Comment