Tiunggurls.blogspot.com

Tiunggurls.blogspot.com

Friday, January 13, 2012

Lu Pikir la sendiri beb!

As-salam,
first,masuk tahun baru nie,tekanan yang melampau-lampau menimpa diriku,arghhhh rasa nak drive keta laju,nak terjun buggy,nak makan banyak-banyak,walaupun perut dah kenyang,biar termuntah,pas tu nak naik gunung,gunung apa?gunung kinabalu la,dah sampai puncak,nak menjerit sekuat-kuat hati....biar sampai sakit leher,suara tak ada,janji aku puas kan?haaaaaaaa.....nie hampeh!asyik dok umah tak ada kerja,bila dah ada tekanan datang,dok dalam bilik,apa tak nya rasa nak marah ja,rasa nak gaduh dengan orang ja...aishhhh macam-macam rasa dalam diri nie....kemain aku nie kan?


rezeki dah ada,tinggal tunggu nak ka tak nak?bila nak,rezeki tu jauh pulak,bila jauh,family risau dok jauh-jauh nie,bila dah family kerisauan,diorang risau tak bagi pergi pulak,bila dah tak bagi pergi,terpaksa la rezeki ditolak,dalam hati berkata "tak apa,mungkin bukan rezeki aku yang sebenar-benarnya lagi.". habis tu rezeki yang sebenar-benarnya apa????hurmmmm....bagi aku rezeki yang sebenar-benarnya ialah,bila aku dah dapat rezeki itu disini,disini is dekat dengan aku,tanah kelahiran ku,rezeki yang tidak berjauhan dengan family,rezeki yang tidak merisaukan mama & abah ku sekaligus family ku yang lain,rezeki yang halal tentunya yang utama kan?hurmmmmm kusut la aiiiii...kusut...kusut...


Kalau macam nie la jadinya untuk 2012 nie,khawin ja laaa aku nie....jalan terakhir dan bagi ku jalan mati,ialah apa tak nya minah oiiiii...ada rezeki kerja tolak sebabnya jauh la,masalah keselamatan la,apa-apa lah,macam-macam tu ini la,haaaaaaaa sampai bila lagu tu minah oiiii....so,jalan terbaik khawin..yeah yeah yeah...suka laaa kan,tapi bila dah khawin dah tak ada jalan keluar la,iyala dah ada husband,nak cari kerja pun susah,tambah lagi kalau dah ada anak,nak jaga husband and anak lagi,mana masanya nak kerja,tu pun kalau husband bagi,kalau tak bagi haaaa duk umah la kau minah,jaga anak,jaga husband,owhhhhh sangat membosankan kan??kalau dah ada kerja lain ceta pulak timah oiiii,dah ada kerja,suka-suka Lu la bila nak khawin,dah khawin sonang timah,duit sendiri berhad la,tak ada la bosan kan duk umah,sebab dah ada kerja,kang dah anak pulak,tak ada la 100% mengharap husband kau timah....haaaa kan dah panjang lebar calon ustazah pilihan yang tak berapa nak ustazah nya nie.....aishhhhh...

ada ciri-ciri keibuan tak???hikhikhik...
 


haaaa sapa nak khawin ceq?angkat hidong,ceq nak buatkan resume bagi kat abah ceq.....aku terima sapa-sapa janji banyak duit........haaa ambek kau,bak kata AC MIZAL "abah kauuuuuuu" so "Lu pikrila sendiri" aah iyalah aku la yang kena fikir kan???takkan abahhhh kau nak fikirkan????




muka tencen!




okeh babai!>...



No comments:

Post a Comment