Tiunggurls.blogspot.com

Tiunggurls.blogspot.com

Tuesday, December 18, 2012

WELCOME ANAM JAILANI'S FAMILY MOHAMMAD RIZQI FAHIN.


Salam,
Seronoknya familys Anam nie menyambut kedatangan orang baru dalam ahli keluarga,orang baru yang ditunggu-tunggu itu adalah Mohammad Rizqi Fahin,akak aku bagi nama kemain susah untuk disebut oleh orang-orang lama terutama mama aku apalagi pangkat-pangkat nenek aku nie,kesian diorang,terpeliot la jugak lidah diorang nak menyebutnya oiiiii....ramai pulak familys aku yang muda mudi dewasa nie dah booking nak dipanggil nama pendek,Riz,Qi,In,Aahin,dan macam-macam lagi la nama pendek diorang bagi.

Memang bestlah kan sambut orang baru ni,orang kemain sukanya mestila mama & abah,semangat gilerrr mama & abah nak ke Rafellesia Medical center KK,sehari pas akak aku bersalin barula kami sefamilys ke KK melawat akak aku tu...akak aku tak berjaya bersalin Normal,dia kena buat pemedahan disebabkan tali pusat dah terlilit kat baby,jantung baby dah lemah dah time tu,doktor pakar terus buat bedah laaaa...so dapatla cmohammad Rizqi Fahin bin Mohammad Amin nie.....

Dalam perjalanan ke KK nak tengok Rizqi nie kemain laju abah bawa keta,dah macam  tokyo drift dah,mama aku duk sebelah abah membebel dari kudat sampai la kk...aku lagi la duk belakang tak dapat tidow,jadi bodyguard jalan raya,kalau-kalau abah termakan jalan,mama aku pulak bodyguard mata abah,kalau abah terlelap maka siap la abah mama cubit naaa segar terusssss....

 adik aku kemain tidow tak hengat dunia,aku jadi mangsa sandar menyandar pada kenangan..



bila dah bangun,budak aman azizan nie jadi bodyguard abah untuk tunjuk jalan wahhh kalahhh daku!



 mohammad rizqi fahin bin mohammad amin...........


nie dia orang yang tak sabar tuuuu...Rizqi menjeling dia kata "hi nenek,nice to meet you.."


 adik aku Era nie dah ready untuk sesi jaga menjaga bila akak aku kerja...siap la ko era!hahaha..aku terselamat kerna sesi aku adalah cari mencari bakal suami..my turn okeh!


 bila atuk tengok,Rizqi dah tidow.....


 Aman azizan yang tak ambek kisah keadaan berlagak pula tu ada adik baru..sorry yer syg,pak cik okeh!


orang sibok pasal baby dia sibok pasal????


 tengok kartun....


kemain semua nak tengok kaki,tangan semua anggota tubuh badan la rasa kepelikan ciptaan manusia Allah swt.


 orang yang over kepelikandisebabkan kulit baby macam mengelupas sedikit,mama kata "memang la sebab bertukar kulit sebab dah keluar dari kandungan ibu dia"


Praktis bila akak aku pegi kerja...orang ini la yang akan menjaga Rizqi..


 Airport View Hotel kota kinabalu...


dah chek in hotel apalagi sesi gedik mengedik dalam camera laaa...



view opkos la kapal terobang didepan hotel.....



 disebabkan hotel depan airport so feeling2 kapten laa..kapten adam mukhriz OST adam & hawa..


bila time out,maka datanglaaa segala perangai tak senonoh....

 esok nya budak nie merajuk,sebab??tengok la pakai sandel color apa?Pink....disebabkan sandel or kasut tak ambek kisah,mana-mana pegi pun hilang...


pekan Bongawan papar KK....memborong buah-buahan...durian makan seminggu...hantu durian!

Habis memborong buah-buahan....kami balik tergesa-gesa,abah drift lagi sampai kudat sebabnya nak tengok malaysia lawan thailand,last2 sampai rumah,thailand dah gol 2-0,baik lagi  tak tengok,abah bawa macam siput pun tak apa....tapi tak apa Tahniah harimau malaysia!
:)

No comments:

Post a Comment