Tiunggurls.blogspot.com

Tiunggurls.blogspot.com

Monday, September 12, 2011

KetidakSabaran......

As-salam...Selamat Hari Raya... :)
wahhhhhh sangat suka menaip ayat dalam blog aku nie.......ketidaksabaran daku menunggu hari bersejarah dalam hidopKu..Sekali seumur Hidup............& Mungkin adakah ka lagi niat atau cita cita ingin meneruskan nya lagi.......owh tengok keadaan jawapnya...haaaaaaaaaaaa ayat ku seperti dulu kala...Sebenarnya saya dah tak sabar nak Konvo hahahahahaha....itu ler pun kisah nya....


Bukan apa....saya ketidaksabaran ingin merasai kejayaan yang telah dibuat sepanjang kestudyan saya selama bertahun tahun start tidak mengenali apa apa abjad huruf bunyi semua sehingga la ke tahap nie.......wahhh bab bab nie saya sangatla EMO! huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....


Niat dihati bila dah Konvo sefamily ku akan ku bawa melihat kejayaan ku & akan ku tunjukan kesusahpayahan kehidupan ku sebagai student yang jauh dari mata keluarga untuk berjuang bagi kejayaan ku......wahhhh ayat...rasa nak guling guling samapi fening ja...sawan ka apa nie???SOT nama nya tuuuu...


bukan apa nak bagi tunjuk nak riak lagi berlagak dengan family tapi saya nak bagi tunjuk bertapa susahnya saya study dengan hidup jauh dengan keluarga,banyak rintangan & dugaan sendiri kena fikir sendiri....biar abah & mama tahu "owh!macam nie rupanya anak ku hidop kat sini....kesiannya,kalau mama & abah tahu dari dulu,dah lama bagi duit lebih sket" wahhhhhhhhhhhhhhhh.....alangkah bahagia nya la kalau ayat mama & abah macam tu...huh! tak ada maknanya abah cakap macam tu...."owh!macam nie rupanya anak ku hidop kat sini...bagusla,kalau mama & abah tahu dulu bagi duit skit ja,harus lagi belajar berdikari..." urmmm nie ayat sebenar abah...........


haaaaaaaaaaaa macam tu ler keinginan hati bila dah tiba saat detiknya nanti....Doakan segalanya berjalan dengan lancar,tiada apa yang akan berlaku.......amen...kejayaan nie untuk mama & abah........orang yang bersusah payah membantu anaknya dari jauh berserta dengan Doa yang tidak putus putus sehingga sekarang,walaupon jauh namun pertolongan doa mereka membantu meneruskan perjuangan.....pernah dulu saya jatuh tidak tahan berjauhan tambah2 lagi banyak rintangan & dugaan tapi dengan bantuan & doa mereka urmmmm Tuhan saja la yang tau....................Emo kan???padahal ada sebulan lagi haaaaaa sebab tu la TITLE Ketidaksabaran............hehehehe....


Sebenarnya panjang berjelah lagi nak taip tapi disebabkan saya terlebih makan belacan tergaru garu dah nie,rasa penat pulak mana tak nya menaip+mengaru+ulser kat mulut urmmmm........jerawat pun dah tumbuh bak cendawan nie,nie disebabkan oleh raya tak ingat dunia..semua nak makan tak ada kawalan...padan la muka aku...huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......bukan setakat jerawat,babat pon dah bertambah.....berapa agaknya berat badan nie dah..........bagus semuanya Pakej..hasil daripada Raya nie......


Okeh laaa selamat hari raya cemua..........Babai....

No comments:

Post a Comment