Tiunggurls.blogspot.com

Tiunggurls.blogspot.com

Friday, September 30, 2011

Tak bisa memisahkan Cinta & Benci!

As-salam
Entry aku hari nie terSANGAT2la JIWANG nak MAMPOS!..............tapi satu benda yang semua tak tahu,dalam setahun mungkin hanya ada 1 or 2 kali aku mengeluarkan rasa Jiwang.......hahahahaha....lawak kan aku nie????hurmmmm...........bukan Fakta tapi Kebenaran rasa,emosi,sikap yang telah dianugerahkan kepada Insan...............kang sedia la Baldi kalau nak termuntah jiwang aku nie.............Hasil2 jiwang karat aku nie amatla berterima kasih kepada insan mereka2 yang berjaya membuat aku merasa sebegini....iyala la kan kiah engko kan setahun sekali merasa jiwang macam nie................so nikmatila lirik lagu itu & ayat2 cinta ku yang jiwang nak hentakkkkkk  kepala,nak muntah,puihhhhhhhh.....layankannnn...

owh lupa....kalau tak faham ayat aku nie abaikan ja la yer....baca dahhh kalau tak faham buat bodoh sudah!sebab ayat aku terlalu mengikut teknik2 kesusateraan kot...sebab aku budak sastera dulu...kauuuu hadooooo????anugerah tu beb!...

layankan dulu
Lirik lagu nie,nak bagi kat mereka.............1.10.2011...Alhamdulillah,semoga bahagia Dunia & Akhirat.



..................................................................
 Suka selepas itu Cinta,sungguh bahagia,selepas itu benci apabila Allah SWT berkuasa mengubah dari segala gala yang terjadi dibumi ini sehingga rasa Cinta & Benci ini kuat dalam diri,menguasai diri yang membuatkan aku Sampai kapan pun tak bisa memisahkan rasa Cinta & Benci yang ku rasa.............

Cinta tak kan bisa membenci dirimu........ku cuba mencinta namun benci tak kan bisa berpisah....sebaliknya...ku cuba membenci namun rasa cinta tak kan bisa menjauh........


.................................................................



hekhekhekehek......Geli kan???berdoa tak kan ada lepaas nie............aku baca entry nie rasa geli pun ada...rasa nak delete tak yah post tapi sayang pulak...nak share dengan semua orang walaupon korang tak faham kan...ada ku kisah..haaa haa tapi aku tahhu kengkwn aku terutama nya yang bernama sahabat rapat gilerrrrr tahu & faham................dorang faham aku SOT! hahahahaha.....
okeh2.........seminggu nie rasa SOT ja..tak tahu napa...buang tabiat tak jugak!urmmm kena pegi jumpa Doktor nie...Dokter cinta mungkin????muhahahahaha...........


byeeeeeeeeeeeeeeeeee... :(

No comments:

Post a Comment