Tiunggurls.blogspot.com

Tiunggurls.blogspot.com

Friday, September 16, 2011

Pinang Meminang Bertunang.....

As-salam
Petang tadi,my Acik@Pakcik/makcik from Kota Marudu datang ke Kudat untuk menghantar rombongan....Rombongan sapa????jeng jeng jeng.anak Lelaki dia daaaaaa..bukan main kan pakcik/makcik aq sorang nie,buat majlis kat Kudat Golf Marina Resort.........wahhh kelasssss ko Jah!

tak pernah dibuat orang meminag & bertunang kat tempat nie...

Sesampai dalam nie,majlis dah bermula....Ramai jugak yang datang sampai tak ada ruang duduk dalam dewan tu....



ambek engko!duk tepi tangga......
maman nak buat gaya sarang yeo,tapi tangan pendek,jadi la macam orang serah diri..

hekkkkkk...sakit pala ramai sangat nampak awek!

Pas tu pakcik aku panggil Abah masuk dalam..........aku,adik aku Era,maman & mama sedap duduk kat epi tangga..........pas tu tak lama kemudian Pakcik/makcik aku panggil kitorg pulak masuk sebab sesi kenal mengenal family tunang sepupu aku nie.....sekali sesi kenal mengenal tu,Baru la aku tahu tunang sepupu aku tu...that girl adalah budak sekolah aku dulu & budak jagaan abah aku dulu kat Asrama nie,nasib baik la dia kenal aku nie,fofular gak aku dulu,....haaaaaa baik budaknya,untung sepupu aku dapat bini dia nie.............


sesi bergambar kedua2 pihak,tapi aku tak follow ler,al-maklum la orang rendah diri katakan..hekhekhek...bukan apa kang dalam gambar,muka aku la paling cun melucun..........hukhukhuk,sila la hentak kepala kat dinding ding ding ding jawapnya......


nie la hantaran nya....all color hijau...sampai mata pon color hijau...

tengok!mata dia sepet..........hahahaha...csepet
mokcik & mama aku sibok ceta2...adik aku jadi backup singer!hikhikhik
nie la sepupu aku tu..kacak lagi chumil!kecik ja orangnya...dia bermanja2 dengan mak mertua..baiknya la aiiiii
baju hijau tu tunang sepupu aku..gambor nie disebabkan adik aku pon sibok nak ambek gambar..sebab  tu lagu nie...
hambuiii mokcik...Jelingggan manja..pewitttt


Mokcik & Pokcik aku.....

sedikit cerita Pokcik/Mokcik aku nie.......best friend dengan abah aku dari kocik sampai la ke tua nie....pokcik aku nie Guru kat kota marudu,orang kampung panggil dia nie Cikgu Pakar...semestinya pakar dalam segala hal...dia nie Pro dalam alat muzik Biola haaaaaaa ko jangan...nak berguru dengan pokcik aku nie kena tengok telapak tangan dulu,kalau tapak tangan lembut gemalai halus mulus macam puteri a.k.a tangan tak pernah kerja rumah.....boleh la diasah tangan tu main Biola..tapi kalau  tangan kasar lasak dan serupa tapak tangan King kong jangannnnnnnn harap la beb!dulu aku kena gak cabaran nie,pas tu pokcik aku nie cakap kat aku "sambung study lagi bagus" haaaaaaaa faham2 la yang mana satu ciri2 tapak tangan aku nie....

dah nampak Tua dorang nie..dulu encem dorang nie..hikhikhik
cucu pokcik aku....mama budak nie sumor dengan aku...kami sebaya tapi aku panggil dia akak muda sbb nya dia dah ada anak....

maman nak main Golf tapi tak dibenarkan main sebab golf dia plastik mainan punya...sekali pukul bengkok!hahaha

maman geram sebab dah bosan asyik bergambor ja,tak dapat main...keji!

motif nya tak tau pasai apa.....

aku jer muka ceria....dua orang tu muka macam tak cukup makan...

asal gambor tak elok nie,abah aku punya keja laaa nie....apadaaaa

Rock gilerrr adik aku nie....sampai dah nampak! bulu kaki...

hooooooooo...dah lama tak update blog,hambek engko panjang berjela2....bukan apa sibok memanjang padahal penganggur tak ada keja....hahahahaha...aku sibok hal orang lain haa macam nie la sibok majlis orang..lepas nie majlis aku pulak?wahhhhhhhhh tolonggg jagan salah faham disini...majlis kawen akak aku lerrr...tambah2 ler sibok.......apa2 pon sorry morry to follower sebab poning2 lalat tengok blog aku nie....hahahaha...lantak laaaaaaaaa...ada ku kisah...p makan panadol sepapan kompom tak poning....okeh laaaa kang tambah poning lalat korang........BOBOI.....

BYE!




No comments:

Post a Comment