Tiunggurls.blogspot.com

Tiunggurls.blogspot.com

Monday, October 8, 2012

Recall....

as-salam...
minggu ini,minggu berkemas-kemas namanya,so tadi tengah sibok nak mengemas baju-baju yang mana nak dikumpul untuk diberikan kepada mereka-mereka dekat kampung dan baju-baju yang dipakai..tetiba terjumpa kat almari abah baju pengawa sekolah tingkatan 6 dahulu,wahhhhhh terusss recall time sekolah dulu,dan tetiba rasa bangga and keangkuhan diri muncul time tu,wahhhh...pasai apa,pasai sepanjang aku sekolah from tingkatan 1 sampai la ke tingkatan 6,aku adalah pengawas sekolah dan sekali saja dapat ketua kelas....huish i m proud for myself la,yang aku pelik,napa ada kat dalam almari abah???jeng jeng jeng....maybe abah bangga dalam diam,tak nak tunjuk,malu-malu gitu,aku ingat dah hilang kemana baju tu..iyala apa tak nya,habis sekolah terussss baju pun hilang....tapi aku ingat baju pengawas tingktan 6 nie,pakai 2 3 kali pas tu dah tak pakai lagi dah,pakai baju tingktan 6,color hijau....


tu ceta sekolah menengah,cerita sekolah rendah pulak,aku jadi pengawas time darjah 5 and 6...masa tu aku tak sekolah kat smk abdul rahim kudat nie lagi,sebelum kami anak beranak dibesarkan dibawah gunung kinabalu kat ranau tu haaaa,pas tu darjah 5,abah ditukarkan ke kudat...sampai la sekarang and,sekarang 2012 pulak abah ditukarkan ke pulau....kesian abah aku nie,orang kalau dah lama berkhidmat dalam kerajaan nie bermula dari tidak baiks kepada baik dan kepada sangat baik,nie tak abah aku lain.....kerajaan bagi hidup abah aku dari tak baik kepada baik pas tu turun balik kepada tak bagus...apalaaaa....tapi biasala kalau dah berkhidmat dengan kerjaan nie pindah randah nie memang la ada....


feelling2 budak sekolah ehhhh bestnya.....



eh muat lagi la baju nie,masih se slim dulu,tapi tang tudung ketat sangat!,yes i know,i m pudgy!....






No comments:

Post a Comment